Author Topic:  SA-MP 0.3d RC9-3 client/server  (Read 5897 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline IstuntmanI

  • GZS Owner
  • Administrator
  • Cyborg
  • *
  • Posts: 15119
  • Reputation: 80
  • Gender: Male
  • Real Name: NcF http://fb.me/cnistor96
  • Steam ID: istuntmani
SA-MP 0.3d RC9-3 client/server
« on: 14 November 2011, 20:09:17 »

SA-MP 0.3d RC

SA-MP 0.3d s-a lansat, acest topic va fi arhivat.

Optional client update SA-MP 0.3d RC9-3
Din pacate, schimbarile cand jocul nu se oprea in meniu facute in RC-urile trecute au fost facute ca inainte. In acest stagiu se pare ca el cauza prea multe probleme noi si crashuri. Speram ca acest "feature" va putea fi testat mai mult si adaugat in update-urile SA-MP-ului urmatoare. De asemenea s-a facut TogglePlayerControllable ca inainte.

- S-a adaugat variabila "directmode" in sa-mp.cfg pentru jcatorii care au probleme cu renderingul chatului.
- S-a fixat problema clientului care nu se intorcea la selectarea skinului dupa ce un gamemode se restarta.
- S-a fixat un crash de la client legat de DestroyObject.
- S-a fixat un crash de la client legat de detasarea remorcilor.

Optional client update SA-MP 0.3d RC9-2

- Ar trebui sa fixeze problema cu vehiculele care se opreau instant cand intrai in meniul de pauza.
- In cateva situatii era inca posibil sa se suprapuna cateva streamuri audio.
- Fixeaza problemele cu dialogurile cat timp erai in alt-tab sau meniul de pauza.
- Ar trebui sa rezolve problemele ramase cu motocicletele/"pushbikes" spawnandu-se deasupra pamantului.
- S-au readaugat cPos/sPos la /dl.
- Ar trebui sa fixeze problema introdusa in RC9 cu textura obiectului de zapada.

Client/Server update SA-MP 0.3d RC9

- S-a adaugat callback-ul OnPlayerClickMap.
- S-au dezactivat functiile AllowAdminTeleport si AllowPlayerTeleport.
- Acum poti folosi constantele ~k~ in mesaje si 3D Text Labele.
- S-a fixat problema cu parametrul LOS din Player 3DText Labele.
- S-a fixat un potential crash al clientului daca jucatorul intra intr-un loc de pasager invalid.
- S-a fixat problema cu motocicletele/"pushbikes" spawnandu-se deasupra pamantului.
- S-a fixat un server crash de pe windows server daca scriai o comanda goala in consola.

[pawn]forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);[/pawn]

OnPlayerClickMap este folosit cand jucatorul da click dreapta pe mapa din meniu. Pozitia returnata este positia X, Y la care au dat click si o pozitie estim*t* a nivelului solului. Notati: Jucatorii nu stiu pozitia solului pentru toata mapa, valoarea Z este doar estim*t*. Poate ar trebui sa folositi un plugin ca MapAndreas plugin ca sa obtineti o pozitie Z mai precisa.

Client/Server update SA-MP 0.3d RC8

- Optiunea 'multicore' este acum activata din start.
- S-au sters texturile nefolosite din samp.img.
- S-a fixat crashul cand iesi din joc din cauza limitei de obiecte crescute.
- S-a fixat TogglePlayerControllable cand jucatorul era in meniu.
- S-au sincronizat semafoarele.
- S-a updatat meniul Credite.
- S-a updatat versiunea installerului NSIS (fixeaza o problema cu UAC pe Windows 7).

Client/Server update SA-MP 0.3d RC7

- Ar trebui sa fixeze renderingul chatului pe laptopurile care au placa video VIA/S3.
- S-au adaugat functiile IsObjectMoving/IsPlayerObjectMoving.
- Corecteaza problema folosirii SetVehicleParamsEx la OnVehicleSpawn.
- S-a fixat disparitia pickup-urilor in interioare.
- S-a adaugat functia GetPlayerTargetPlayer(), care ia ID-ul tintei jucatorului (cand tii click dreapta pe un jucator).
- S-a fixat un crash cand puneai pauza in modul debug/test.
- Acum poti folosi modul 'Test' al Map Editorului al lui JernejL ca sa te spawnezi in interioare (cat timp ai obiectul interiorului selectat).
- S-au adaugat ultimele obiecte ale lui cessil:
* S-au adaugat obiectele inlocuitoare pentru mall-ul din Verona care contine magazine in care poti intra, in care poti adauga obiecte de asemenea. Vezi FS-ul ls_mall.pwn pentru un exemplu.
* Un balon cu aer cald cu diferite variatii de culori.
* Palarii de pompieri.

[pawn]
native GetPlayerTargetPlayer(playerid);
[/pawn]

Ia jucatorul la care jucatorul specificat incearca sa tinteasca cu butonul aim [click dreapta]. Returneaza INVALID_PLAYER_ID daca nu este nici o tinta.

Optional client update SA-MP 0.3d RC6-2

- Trebuie sa se rezolve cele mai multe probleme legate de oprirea in meniu introdusa in 0.3d RC6.
- Mai multe imbunatatiri la pornirea sirenei, deoarece unii jucatori au raportat ca era inca greu s-o activeze.

Client/Server update SA-MP 0.3d RC6

- S-a adaugat KEY_YES (Y), KEY_NO (N), KEY_CTRL_BACK (H) - tastele de joc pentru GetPlayerKeys().
- S-a crescut MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS la 10.
- TextDrawSetString() poate fi folosit pentru a schimba "text sprite" al unui textdraw existent.
- S-a fixat problema cand obiectele atasate continuau sa se miste dupa ce StopObject era folosit.
- S-a fixat problema cand unii jucatori aveau probleme incerc sa activeze sirena vehiculului.
- Jocul nu se va opri atunci când intrati in meniu.
- Jocul nu va merge la meniul atunci când v? întoarce?i de la ALT+TAB.

Optional client update SA-MP 0.3d RC5-3

- Puteti utiliza acum SA-MP's TextDraw sistem cu un ID de font special pentru a desena pe ecran "sprite-uri" de la misiunile single-player.

Code: [Select]
if(strcmp(cmd, "/tdsprite",true) == 0) {
    new Text:txtSprite1;
    txtSprite1 = TextDrawCreate(200.0, 220.0, "samaps:map"); // Text is txdfile:texture
    TextDrawFont(txtSprite1, 4); // Font ID 4 is the sprite draw font
    TextDrawColor(txtSprite1,0xFFFFFFFF);
    TextDrawTextSize(txtSprite1,200.0,200.0); // Text size is the Width:Height
    TextDrawShowForPlayer(playerid,txtSprite1);
    return 1;
}

Setand ID-ul fontului la 4 si textul la txdfile:textura poti desena un singur sprite pe ecran. Valorile posibile sunt:
- hud: Texturile din hud.txd
- samaps: Mape din San Andreas incluse cu SA-MP-ul in fila samaps.txd din folderul SAMP.
- Orice fila de texturi si textura gasite in folderul models\txd din folderul GTA San Andreas.

Exemplu de lucruri care pot fi desenate pe ecran:


Optional client update SA-MP 0.3d RC5-2

- Logica surfingului merge acum pe obiectele atasate de vehicule.
- S-a schimbat felul in care clientul are de a face cu obiectele care se misca:
Comportamentul la MoveObject va trebui sa fie schimbat din versiunile trecute, pentru ca pozitia poate deveni desincronizata - in special cand jucatorul este in pauza. Daca vrei sa folosesti MoveObject pe un obiect care este deja in miscare si vrei ca el sa inceapa sa se miste de la pozitia lui curenta, trebuie sa actionezi mai intai StopObject. Daca nu folosesti StopObject mai intai, ultimul MoveObject se va termina instantaneu si obiectul va incepe sa se mute de la ultima pozitie a MoveObject.

Client/Server actualizare SA-MP 0.3d RC5

- S-a adaugat callbackul OnPlayerGiveDamage. Acesta este opusul lui OnPlayerTakeDamage. Acesta este trimis de catre un jucator care raneste un alt jucator.
- Mai multe imbunatatiri la miscarea jucatorului cu arma in mana.
- S-a reparat SetPlayerTeam() care uneori se desincroniza permitand ranirea partenerului.
- Jucatorii au gasit o modalitate de a folosi culorile in chat. Acest lucru a fost rezolvat in 0.3d.
- S-au adaugat skinurile lipsa. Multumim lui IllidanS4 pentru furnizarea ID-urilor si fisierelor cu vocile.

Code: [Select]
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);

Optional client update SA-MP 0.3d RC4-2

- Unii utilizatori s-au confruntat cu un accident de start-up legate de Securom.

Client/Server actualizare SA-MP 0.3d RC4


- Serverul ruleaza pe 500 sloturi.
- MoveObject nu va interfera cu rotatia în cazul în care parametrii de rotatie nu sunt utilizati. Acesta nu va interveni, de asemenea, cu SetObjectRot().
- S-au rezolvat 2 garduri ce nu aveau vizibilitate din Area 51.

Optional client update SA-MP 0.3d RC3-3

- Aceasta actualizare ar trebui sa remedieze problemele legate de unele persoane care au observat ca viteza de joc a crescut putin.
- S-a adaugat in sa-mp.cfg optiunea 'multicore'. Setezi multicore=1 in sa-mp.cfg, GTA:SA va folosi mai multe coruri de la CPU atunci când ruleaza SA-MP. În cele din urma aceasta optiune va fi activata în mod implicit, dupa ce a fost prin intermediul unor teste.
- Adaugata toate cele mai noi modele si modificari de la cessil la samp.ide/samp.img.
- Eliminat modelul BigCesar din samp.ide, deoarece pare a fi cauza.

Important: Pentru serverele care folosesc SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE. Aceasta actiune nu va mai afisa modelul telefonul mobil în mâna jucatorului. Acest lucru a fost facut, astfel încât alte obiecte pot fi utilizate în locul telefonului mobil, cum ar fi telefoanele personalizate initial adaugate in 0.3c. Pentru a reproduce comportamentul vechi a acestei actiuni speciale, va rugam sa consultati script-ul de mai jos:

Code: [Select]
if(strcmp(cmd, "/usecell",true) == 0) {
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE);
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 330, 6); // 4 = attachment slot, 330 = cellphone model, 6 = right hand
    return 1;
}
   
Code: [Select]
if(strcmp(cmd, "/stopcell",true) == 0) {
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);
    RemovePlayerAttachedObject(playerid, 4);
    return 1;
}

Optional client update SA-MP 0.3d RC3-2

- Rezolvata problema cu fluxul audio, nu întotdeauna se opreste atunci când fluxul de urm?tor este jucat.
- Dac? MoveObject () este folosit pe un obiect care este deja în mi?care, MoveObject anterior () nu va fi finalizat? (acesta va incepe sa se miste de la pozi?ia sa în vigoare, nu, ultima ?int? pozi?ia MoveObject).
De?i comportament corect de MoveObject () ar trebui s? fie pentru a termina mutarea anterioar? înainte de a muta din nou, aceasta nu se potriveste cu acest comportament în anterioare versiuni SA-MP, precum ?i comportamentul nou (introdus în 0.3d RC3) s-ar rupe scripturile existente.
- Rezolvat crash-ul in joc atunci când navigarea pe un obiect care a fost ?ters.
- Rezolvat cu filare juc?torului atunci când sta în picioare pe un obiect de rota?ie.
- Imobilizate unele aspecte, arm? legate de motorul de GTA trucurile introduse în 0.3d RC3.

Client/Server actualizare SA-MP 0.3d RC3

- Unele trucuri pentru GTA:SA, motoru ar trebui s? conduc? cand FPS a crescut, mai bine de joc, ?i de utilizarea mai pu?in CPU pentru cei mai mul?i juc?tori.
- Adaugati parametrii finali de rota?ie pentru MoveObject () (ca parametri implicit).
- Adaugata AttachObjectToObject () ?i obiect de navigarea pe obiecte ata?ate în mi?care.
- Adaugat exemplu de script: cargo ship, pirate ship, ferris wheel, pentru rota?ie MoveObject ?i AttachObjectToObject.
- Buffer overflow rezolvat în configurare server de comanda exec descrise aici: http://www.exploit-db.com/exploits/17893
Ca întotdeauna, v? recomand?m s? nu folosi?i niciodat? proprietarii de server de fisiere de configurare sau de script-uri din surse de încredere. Întotdeauna edita propriile fi?iere de configurare ?i compila orice script-uri de amanet din server-ul dvs. utilizeaz?. Propriul dosar.

Important: Modific?rile aduse MoveObject nu v? va solicita s? modifica?i script-ul, cu toate acestea, toate script-urile care utilizeaz? MoveObject trebuie s? fie recompilate pentru SA-MP 0.3d.

Client/Server actualizare SA-MP 0.3d RC2


- Adaugat OnPlayerTakeDamage callback script-ul pentru urm?rirea evenimentelor daune pe un player.
- Rezolvata problema cu tract?rile auto, jucatorii nu mai vad masinile tractate pierdute.
- Adaugat DIALOG_STYLE_PASSWORD pentru ShowPlayerDialog() acesta se foloseste pentru a arata scrisul din casuta cu stelute.
- Flux audio va opri redarea de îndat? ce juc?tor este deconectat de la server.
- Rezolvat, imobilizatea cu redarea de anumite ID-uri audio peste 2000 în PlayerPlaySound.
- Adaugata comanda /audiomsg pentru a dezactiva mesajele audio flux URL-ul în chat-ul.
- Serverele 0.3d au fost adaugate in lista de Internet.

cessil a fost de lucru pe unele modele noi pentru SA-MP 0.3d.
Inclus în SA-MP 0.3d RC2 sunt închisoare u?ile celulelor de înlocuire, un înlocuitor SFPD model de interior cu u?ile celulelor eliminate, semnele taxi care poate fi ata?at la orice vehicul.


Code: [Select]
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)

OnPlayerTakeDamage este chemat atunci când un juc?tor are daune s?n?t??ii ?i pierde.

playerid este jucatorul care a luat daune. issuerid ar putea fi juc?torul responsabil pentru prejudiciul. În cazul în care juc?torul a pierdut de s?n?tate ca urmare a unei c?dere sau coliziune, issuerid va fi INVALID_PLAYER_ID.Float: valoarea con?ine valoarea de s?n?tate pierdute de c?tre juc?tor de la acest eveniment daune. weaponid con?ine tipul de arm? care ar putea fi cauzat prejudiciul, similare cu OnPlayerDeath.

Schimbari pentru SA-MP 0.3d:

- Suport pentru Shoutcast / Icecast fluxuri audio
- Toate sunetele Misson (ID-urile mai mare de 2000) de la GTA: SA single-player poate fi acum utilizat cu PlayerPlaySound
- RemoveBuildingForPlayer poate fi utilizat pentru a elimina orice cl?dire sau obiect din joc
- Rezolvata problema cu radar s?rind în sus ?i în jos în timp ce sunt pasageri într-un vehicul
- Rezolvat destul de câteva probleme cu sincronizare vehicul care ar putea cauza de vehicule pentru a deforma sau s? apar? pentru a se misca lateral
- Rezolvata problema cu sincronizare motociclet? / pushbike
- Rezolvat cu navigarea pe vagoane de tren
- MAX_OBJECTS a fost marit la 1000
- MAX_PICKUPS a fost marit la 4096
- Frame limiter acuma implicit la 50 fps
- Mobilizate unele mici probleme cu vehiculul iese de anima?ie
- Accidente rezolvate in joc legate de sc?ri rulante
- Serverul are o caracteristic? de a monitoriza rata de cadru intern în statistici de re?ea
- Rezolvata o problem? în cazul în care s-ar putea respawn pe partea de sus a ultimului vehicul a?i fost navigarea
- Eliminat PED anima?ie FACTALK de la afi?area în GetPlayerAnimationIndex
- Rezolvata coliziunea pe modelul Ascensor care ar permite s? sari în timp ce era în mi?care în jos

Code: [Select]
native PlayAudioStreamForPlayer(playerid, url[], Float:posX = 0.0, Float:posY = 0.0, Float:posZ = 0.0, Float:distance = 50.0, usepos = 0);
native StopAudioStreamForPlayer(playerid);


PlayAudioStreamForPlayer este utilizat, astfel încât juc?torul poate auzi un shoutcast sau Icecast flux audio. Formatele suportate sunt OGG / Vorbis fluxuri ?i fluxuri MP3.Audio poate, fie prin a jucat în fundal, cum ar fi obi?nuit San Andreas de radio, sau poate fi jucat la o anumit? pozi?ie, ?i a auzit pe o anumit? distan??, atunci când "usepos" este setat la 1.

Volumul de redare audio stream este controlat de la player folosind lor San Andreas volum de radio. Dac? lor San Andreas volum de radio este setat la 0 nu vor juca nici un flux audio trimise de server.

În conformitate cu cele mai multe cazuri, streaming audio ar trebui sa functioneze doar. În cazul în care jucatorul necesita un proxy pentru a accesa web-ul, clientul SA-MP va folosi proxy care le-au stabilit în set?rile lor pe internet Windows. Cu toate acestea, exista o optiune pentru a trece peste proxy-ul prin adaugarea audioproxyoff = 1 la dosar sa-mp.cfg.

Code: [Select]
native RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);

RemoveBuildingForPlayer face posibila eliminarea obiectelor din San Andreas pentru un anumit jucator. Aceasta functie trebuie doar sa fie executata o data, iar modelul specificat va fi sters de la jucatorul respectiv din jurul punctului specificat. Aveti posibilitatea de a elimina toate modelele de acel tip din joc setand un "radius" mare.

Code: [Select]
native PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z);

Aceasta functie poate porni acum majoritatea ID-urilor de sunete gasite în fisierul "AudioEvents.txt" din folderul GTA San Andreas.

Note:
- Aceasta lansare este doar pentru scripting.
- Mai multe caracteristici si modele vor fi adaugate pe parcursul fazei de RC.

Fisierele 0.3d

Ultimul:

SA-MP 0.3d RC9-3 Client: http://team.sa-mp.com/RC/03d/sa-mp-0.3d-RC9-3-install.exe
SA-MP 0.3d RC9 Windows Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC9_win32.zip
SA-MP 0.3d RC9 Linux Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC9.tar.gz

Mai vechi:

SA-MP 0.3d RC8 Client: http://team.sa-mp.com/RC/03d/sa-mp-0.3d-RC8-install.exe
SA-MP 0.3d RC8 Windows Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC8_win32.zip
SA-MP 0.3d RC8 Linux Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC8.tar.gz

SA-MP 0.3d RC7 Client: http://team.sa-mp.com/RC/03d/sa-mp-0.3d-RC7-install.exe
SA-MP 0.3d RC7 Windows Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC7_win32.zip
SA-MP 0.3d RC7 Linux Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC7.tar.gz

SA-MP 0.3d RC6-2 Client: http://team.sa-mp.com/RC/03d/sa-mp-0.3d-RC6-2-install.exe
SA-MP 0.3d RC6 Windows Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC6_win32.zip
SA-MP 0.3d RC6 Linux Server: http://team.sa-mp.com/RC/03d/samp03dsvr_RC6.tar.gz
« Last Edit: 03 December 2011, 13:35:14 by ![]stuntman[]! »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal