Intre timp am aflat cum se poate reproduce acest bug:
- Trebuie sa adaugi multe obiecte fix unde este spawnul in casa, iar caracterul din cauza tuturor coliziunilor va incerca sa gaseasca cel mai apropiat punct in care poate sta, de aceea se poate ca acel punct sa fie gasit in exteriorul casei.
Intre timp am adaugat si o mica solutie temporara pentru acest lucru, care ma gandesc ca poate nu este chiar buna:
- Daca jucatorul iese din imprejurul zonei casei, acesta va fi readaugat in casa.
Pentru viitor am niste idei mult mai bune care deocamdata nu-s posibile (trebuie lucrat cu ceva matematica si coliziuni de obiecte, asa ceva inca nu exista prin comunitatea SA-MP):
1. Daca jucatorul adauga un obiect care atinge chiar si cu doar un centimetru o anumita zona de la spawnul in casa, jucatorul sa nu-l poata adauga acolo.
2. Asta va rezolva si acele obiecte adaugate in afara casei: daca un obiect depaseste prea mult casa (acum aceasta limita este destul de mare, in special pentru a permite chiar si acei pereti care-s mai mult in afara casei, pentru a arata bine in interior), acesta sa nu poata fi adaugat acolo.
Pentru ca am facut sa nu mai poti iesi din interiorul casei in asemenea mod, voi inchide acest topic si-l voi nota ca rezolvat. Celelalte idei ale mele le am notate.