Author Topic: ACCEPTED Unban Request  (Read 2665 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline yassine

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Reputation: 0
  • Gender: Male
  • SG Member
  • Real Name: yassine loudiy
ACCEPTED Unban Request
« on: 17 March 2018, 01:10:49 »
Nickname:[BL]YassinnnnnN
Ban photo: https://imgur.com/a/izXHK
Additional informations (every information that you think that will help you to be unbanned):i don t use amiboot in green zone stuntage i can t prove it but i really want to came back to the server please bcs this server means alot of  and is the first time i got ban
« Last Edit: 20 March 2018, 22:09:27 by IstuntmanI »

Offline SouL_

  • Full Member
  • *
  • Posts: 165
  • Reputation: 10
  • Gender: Male
  • Administrator GZS
  • Real Name: Dinis
Re: Unban Request
« Reply #1 on: 17 March 2018, 02:23:48 »
RO.
Salut din nou, vreau sa te anunt ca din moment ce ți-am facut test tw si am gasit fisierul cu aim la tine in calculator , nu esti iertat. Inainte sa primesti ban , ziceai ca nu folosesti asa ceva , nu stii ce inseamna aim si diferite prostii , din intamplare ai avut aim ,si acum stai si asteapta cele 14 zile. Ai fost complice cu laurt la toate hack urile lui , se teleporta din baza TBK --> TBL iar tu nu ziceai nimic. Erati prieteni buni , nu? Eu consider ca ai gresit si iti meriti pedeapsa. Daca stunt crede ca ny meriti , iti va permite sa intri pe server , desi ma îndoiesc sa iti permita. O seara buna sa ai.

FR.
Bonjour à nouveau, je tiens à vous faire savoir que depuis que j'ai fait votre test de tw et que j'ai trouvé le fichier avec votre but dans votre ordinateur, vous n'êtes pas pardonné. Avant de recevoir l'argent, vous dites que vous n'utilisez pas cela, vous ne savez pas ce qu'est une cible et beaucoup de bêtises, vous avez visé, et maintenant vous attendez et attendez les 14 jours. Vous étiez complice de tout son piratage, téléporté de la base TBK -> TBL, et vous n'avez rien dit. Vous étiez de bons amis, non? Je pense que vous avez eu tort et méritez votre punition. Si la cascade pense que vous ne le valez pas, elle vous permettra d'entrer dans le serveur, même si je doute que cela vous le permette. Une bonne nuit à avoir.

Offline $arpe

  • Junior
  • *
  • Posts: 96
  • Reputation: 11
  • Gender: Male
  • ...
  • Real Name: Marian
Re: Unban Request
« Reply #2 on: 17 March 2018, 02:34:05 »
Desi am facut nenumarate meciuri cu yassine pe deagle ,eu nu mi-am dat seama ca foloseste si as fi putut sa bag mana in foc ca ala nu e aim . Apoi a venit bomba (booom) ,aim pe buton ,ceea ce m-a intristat, fiindca e foarte posibil sa nu iti dai seama daca foloseste acel tip. Daca o mica parte din Yassine tinea la acest server asa cum sustine, nu se bucura de micile avantaje pe care i le oferea laert prin hackuri,  si il raporta administratorilor. Bai Yassine ce sa zic ,acel aim nu avea ce sa caute la tn in pc(cei din staff au dreptate) ,am inteles ca tot laert ti l-a dat ,poate tot el iti va da si un-ban. Felicitari ,heis!
« Last Edit: 17 March 2018, 02:36:44 by $arpe »

Offline [SG]Kenton

  • Full Member
  • *
  • Posts: 171
  • Reputation: 11
  • Gender: Male
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Real Name: Kenny
Re: Unban Request
« Reply #3 on: 17 March 2018, 09:20:01 »


FR.
Bonjour à nouveau, je tiens à vous faire savoir que depuis que j'ai fait votre test de tw et que j'ai trouvé le fichier avec votre but dans votre ordinateur, vous n'êtes pas pardonné. Avant de recevoir l'argent, vous dites que vous n'utilisez pas cela, vous ne savez pas ce qu'est une cible et beaucoup de bêtises, vous avez visé, et maintenant vous attendez et attendez les 14 jours. Vous étiez complice de tout son piratage, téléporté de la base TBK -> TBL, et vous n'avez rien dit. Vous étiez de bons amis, non? Je pense que vous avez eu tort et méritez votre punition. Si la cascade pense que vous ne le valez pas, elle vous permettra d'entrer dans le serveur, même si je doute que cela vous le permette. Une bonne nuit à avoir.
Google translate is not good, let me talk with him
FR.
Heisenberg t'a testé sur tw13, depuis, nous pensons que tu avais un tp hack comme celle de NightShade, et quand on un a vu un photo, de toi en train de parler avec Night Shade, https://imgur.com/a/F3f6i
On pensait que t'avais teleport hack, tu vois ce que je veux dire ?
Quand j'ai pu voir que tu t'es fais banned pour ' aimbot ' ( visée automatique ) j'étais déçu  de voir ça,
+ Tu étais un ami de NightShade ?
Join us Green Zone Stuntage Discord
Here







"The streets is cold, Dog. Like it says in the book, we are blessed and cursed"

Offline Adi_Walker

  • Junior
  • *
  • Posts: 68
  • Reputation: 5
  • Gender: Male
  • Advanced VIP
  • Real Name: BIA
  • Steam ID: Adi_Walker
Re: Unban Request
« Reply #4 on: 17 March 2018, 13:06:17 »
another kid with penibles excuses...,you fooled us with the most penibles replyes... ''I don't know what is deskstop'',''i can understand just kenton'', ''i don't know how to install hack'',umm..you and kenton talking in french right? Yesterday i told you in french how to install the program,heisenberg has found the hack immediately,and you remains out of excuses,this excuse... it irritates me:''i don't used aimboot on green zone stuntage'' ,so what the fuck you with it in your pc?You hold it as decoration? Better apologize to us.The mistake testified is on half forgiven.
:contra:

« Last Edit: 17 March 2018, 13:06:56 by Adi_Walker »

Offline Andrei_oVeR

  • Newbie
  • *
  • Posts: 46
  • Reputation: 2
  • Gender: Male
  • Basic Moderator + Premium V.I.P.
  • Real Name: Andrei
Re: Unban Request
« Reply #5 on: 17 March 2018, 13:13:44 »
well,yassine is my friend but im :against: because .......tw test ;(

Offline yassine

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Reputation: 0
  • Gender: Male
  • SG Member
  • Real Name: yassine loudiy
Re: Unban Request
« Reply #6 on: 17 March 2018, 23:18:42 »
guys i use the aimboot but in other servers . i don t use in Gzs is my best server!!!!!!!!
YES kenton i was a friend with nightshade  but i cant use hacks after all this time to get in level 43
AND  adi i am not a english speaker i know desktop on frensh  "bureau" and ayman who help me to writte this you can ask them anyway i don t fooled you guys
and you can also ask minion i dont use teleport
« Last Edit: 18 March 2018, 00:22:07 by yassine »

Offline SkyLine.

  • Hero Member
  • *
  • Posts: 644
  • Reputation: 20
  • Gender: Male
  • HeadOperator&Premium VIP
  • Real Name: Alex
Re: Unban Request
« Reply #7 on: 18 March 2018, 00:44:20 »
guys i use the aimboot but in other servers . i don t use in Gzs is my best server!!!!!!!!

Yea, sure, go and fool somebody else



Offline yassine

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Reputation: 0
  • Gender: Male
  • SG Member
  • Real Name: yassine loudiy
Re: Unban Request
« Reply #8 on: 18 March 2018, 01:47:15 »
i am not trying to fooled you guys .
 and on addiction i will not  say sorry to samerthings i didn t do it

Offline [SG]Kenton

  • Full Member
  • *
  • Posts: 171
  • Reputation: 11
  • Gender: Male
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Real Name: Kenny
Re: Unban Request
« Reply #9 on: 18 March 2018, 09:13:10 »
EN
Yassine,i know we are friend  but you must tell the truth, you told us you used aimbot in an other server but it’s not enough, for us, you’re trying to fool us


FR
Yassine,je sais que nous somme de très bon amis,mais tu dois dire la vérité,tu nous a dit que tu a utilisé ‘aimbot’ dans un autre serveur but ce n’est pas assez, pour nous , tu es en train de nous foutre notre gueule

Join us Green Zone Stuntage Discord
Here







"The streets is cold, Dog. Like it says in the book, we are blessed and cursed"

Offline yassine

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Reputation: 0
  • Gender: Male
  • SG Member
  • Real Name: yassine loudiy
Re: Unban Request
« Reply #10 on: 18 March 2018, 20:41:36 »
man i don t fool anybody here i want just to came back play again
+ i will not say sorry to same things i didn't do it
+i deleted aimbot and cleo

Offline Adi_Walker

  • Junior
  • *
  • Posts: 68
  • Reputation: 5
  • Gender: Male
  • Advanced VIP
  • Real Name: BIA
  • Steam ID: Adi_Walker
Re: Unban Request
« Reply #11 on: 18 March 2018, 23:07:35 »
man i don t fool anybody here i want just to came back play again
+ i will not say sorry to same things i didn't do it
+i deleted aimbot and cleo
Stay chill and keep waiting when your ban will expire

Offline IstuntmanI

  • GZS Owner
  • Administrator
  • Cyborg
  • *
  • Posts: 15119
  • Reputation: 80
  • Gender: Male
  • Real Name: NcF http://fb.me/cnistor96
  • Steam ID: istuntmani
Re: Unban Request
« Reply #12 on: 20 March 2018, 22:09:14 »
For some reason I trust you. You didn't create problems until now. In case you ever used it on GZS, don't ever do that again.

:accepted:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal