Ma scuzati pentru intarzierea raspunsului, acelasi lucru din alte topicuri se aplica: am vrut sa-mi aloc timp pentru un raspuns cat mai detaliat.
Bugul #1: Mai multi jucatori s-au plans de aceasta problema. Multi pot abuza de aceasta problema, daca gangul lor este dominat de alte ganguri, ar putea captura un vehicul intr-un gang inamic care are multe vehicule, pentru a nu li se mai putea captura baza. Acesta nu este tocmai un bug. Este o problema a functionarii sistemului de capturare a vehiculelor altor ganguri. Atunci cand folosesti comanda '/gbreakcar' si ai succes la capturare, vehiculul doar devine al gangului tau, dar daca se respawneaza, se respawneaza tot acolo unde era plasat, in gangul de la care l-ai capturat. Pentru a se spawna in baza gangului tau este nevoie sa te duci cu acel vehicul in baza si sa folosesti comanda '/gplacecar', iar apoi isi va schimba si culoarea. Poti vedea gangul de care apartine un vehicul daca activezi '/dl' (face lag daca sunt foarte multe vehicule in zona) si folosesti comanda '/vinfo [ID vehicul]' . Aceasta comanda poate fi folositoare in acest caz daca-s inghesuite vehiculele si nu poti incerca sa intri intr-unul din ele.
Aici nu am ce rezolva. Este nevoie de o schimbare a logicii sistemului de capturare.
Ce propuneti ? Eu si cu XpLoD voiam sa mentinem realismul sistemului de ganguri si sa se schimbe culoarea masinii abia atunci cand ajunge la voi (se presupune ca este vopsita in gang, atunci cand ajunge). Am luat in calcul:
a) Schimbarea pe loc a culorii vehiculului, dar este o problema: unele vehicule (precum cele de armata, ex.: Barracks) nu permit culori, au aceeasi culoare intotdeauna ( puteti incerca cu '/car Barracks' si '/carcolor' ), deci problema tot ar ramane pentru aceste vehicule.
b) Adaugarea unui mic obiect sferic/cubic fara coliziune deasupra vehiculului (trebuie sa gasesc daca exista totusi un obiect mic de o forma acceptabila si fara coliziune in GTA:SA/SA-MP), care atunci cand vehiculul este capturat sa se schimbe automat la culoare. Problema ar fi ca acesta poate n-ar fi prea vizibil. N-am testat aceasta posibilitate inca.
c) Tocmai m-am gandit: ar putea aparea atasata de vehicul pe radar/minimap un punct (un punct ca al altor jucatori ?) de culoarea gangului de care apartine vehiculul, dar asta doar daca se afla intr-un gang inamic sau in afara oricarei baze si daca nu este nici un jucator in el. Asta daca esti la 100 unitati (puteti compara cu metri) de acel vehicul ? Aceasta este cea mai problematica rezolvare dintre toate aceste subpuncte, deci putin probabil s-o aplic. Probleme posibile:
- ar putea coincide cu jucatorii, asa ca jucatorii pot crede ca este un inamic acolo (daca este un punct ca al altor jucatori, dar poate fi si o icoana sub forma de vehicul, dar care nu va mai avea nici o culoare).
- intern, atasarea unei icoane de pe radar nu este tocmai posibila, trebuie actualizata mereu pozitia icoanei, sa fie la fel ca a vehiculului.
Bugul #2: Cum adica oriunde pe mapa ? Vrei sa spui ca mergi pe undeva cu/fara vehicul, iar apoi pamantul isi pierde coliziunea si cazi prin el ? Nu prea cred ca la asta te-ai referit. Din cate vad in acele imagini, te aflai decat IN obiectul ce reprezinta HQ-ul bazei DNB. In baza GSF-ului se afla de asemenea un obiect cu acelasi ID de model. Prin ce ai spus tu, zici ca te afli ORIUNDE pe acest obiect, iar apoi brusc isi pierde coliziunea si cazi prin el ? Tin minte ca acum mult timp am mai primit aceasta raportare de la un jucator, spunea ca el cade IN obiect prin geamuri, desi am testat fiecare portiune a acelor geamuri si este o coliziune peste tot. Se poate sa testezi mai bine acest bug si sa explici mai bine ? Daca poti reproduce, te-as ruga sa faci un videoclip, poate va fi nevoie de inlocuirea obiectului respectiv (HQ-ul), desi nu cred ca este o problema cu el.
Bugul #3: Topicul acesta l-ai facut pe 18 martie, iar acest bug nu-l raportasei cand am citit acest topic prima data. De asemenea, chiar acum vreo doua zile am intrat pe server si foarte multi jucatori imi spusesera de acest bug, iar eu am fost nevoit sa restartez serverul mai tarziu pentru a se rezolva de la sine. Probabil in aceeasi zi ai vazut si tu acest bug. Banuiala mea este ca cineva ar fi descoperit un bug si a fost in stare sa editeze peretii caselor. Toate casele folosesc exact aceleasi obiecte pe care le vedeti la orice casa (peretii, acoperisul, podeaua, florile din exterior, pamantul din exterior, etc.). V-as ruga sa incercati sa reproduceti acest bug: incercati in orice mod posibil sa editati obiectele de baza ale casei, pe care in mod normal nu le puteti edita.
Multumesc pentru aceste raportari. Am o recomandare pentru tine: incarca imagini doar pe
www.imgur.com, mie mi se pare cel mai in regula site pentru acest lucru.
Astept raspunsuri cu sugestii/raspunsuri pentru ce am scris eu.