1. Cum punem sa se vada coordonatele sub mini-map:
Despachetam, root.epk/eix, si deschidem constinfo.py. Mergem in jos la linia #49 si schimbati acolo “0″ cu “1″ ca si aici:
[pawn]MINIMAP_POSITIONINFO_ENABLE = 1[/pawn]
2. Cum facem sa se vada ratele de succes, la o imbunatatire:
Despachetam, root.epk/eix si deschidem uirefine.py, cautam :
[pawn]self.successPercentage.Hide()[/pawn]
si inlocuim cu :
[pawn]self.successPercentage.Show()[/pawn]
Apare de 2 ori in fisier -> trebuie inlocuit in ambele locuri.
3. Cum sa ti se vada nivelul langa nume in PM:
Despachetam root.epk/eix si dechidem uiwhisper.py, cautam:
[pawn]net.SendWhisperPacket(self.targetName, text)[/pawn]
inlocuim cu :
[pawn]net.SendWhisperPacket(self.targetName, “(Lv. ” + str(player.GetStatus(player.LEVEL) )+ “):” + text)[/pawn]
Observatii: Tu nu iti vei vedea numele in PM, insa jucatorul cu care vorbesti da!
4. Cum sa schimbi cantitatea de yang care poate fi aruncata pe jos:
Despachetam root.epk/eix si deschideti game.py, cautam:
[pawn]if attachedMoney>=1000:
self.stream.popupWindow.Close()
self.stream.popupWindow.Open(locale.DROP_MONEY_FAILURE_1000_OVER, 0, locale.UI_OK)
return[/pawn]
apoi schimbati acel 1000, in ambele locuri cu ce numar dorim ( cantitatea maxima care poate fi aruncata pe jos ).
5. Cum modifici `infatisarea sau culorile`unei armuri:
Despachetam pc/pc2.epk/eix si cautam fisierele.dds, apoi le deschizi cu paint.NET ( recomandat ) si le coloram/editam dupa bunul plac, apoi salvezam si intram iar in joc si o sa vedem ce am creat.